Известие

Collapse
No announcement yet.

155-цата придърпва - проблема открит, но как да се отстрани?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Защо първо не започнете със свещите. Регулирайте ги на 0.7 мм и пробвайте. Ако още го прави преминете на 0.6 мм.
    Ако при 0.6 се оправи си вижте плюса на бобините. Тоест главните релета.
    Симптомите са типични за слаба искра. Тоест за голям луфт между електродите.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #62
      А скъсан въздуховод? Прегледай обстойно тръбите преди и след дебитомера.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #63
        Следя тази тема,колеги ...но така и не виждам решение по този отвратителен проблем.Никъде не прочетох почистване на дюзи!!!Има ли такава възможност? Газовия инжекцион го имам от 5,6 години а проблема почна преди 1-1,5 година.Помагайте че нямам нерви вече и колкото и да не искам ще трябва да се разделям с 9 годишната си любов

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от крояча Покажи съобщение
          Следя тази тема,колеги ...но така и не виждам решение по този отвратителен проблем.Никъде не прочетох почистване на дюзи!!!Има ли такава възможност? Газовия инжекцион го имам от 5,6 години а проблема почна преди 1-1,5 година.Помагайте че нямам нерви вече и колкото и да не искам ще трябва да се разделям с 9 годишната си любов
          А какъв е точно проблема!?
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #65
            Абсолютно същия като на tx3m(придърпва,лашка).Само че от скоро от 3000 оборота - нагоре заглъхва и губи мощност както на бензин и на газ.Отскоро като й дам повечко газ или като сваля една предавка надолу се чува гърмене в ауспуха.Свещи,кабели,бубини са сменяни. ??????????

            Comment


            • #66
              Аиде и аз със същия проблем... Има го само на гас от 1200-1800об/м... По газовата всичко е ок на бензин е криво ляво добре!!! С изключен вариатор дефекта го няма. Преди малко разглабях и гледах, валовете са си зацепени както трябва всичко е ок само дето неиска да работи (прекъсва придърпва на ниските обороти)... Идеи!?
              Всичко се почна от как се разреди двигателя!
              Явно трябва да се прави някаква нова настроика на валовете знам ли и аз...
              Преди малко пак разтворих агрегата... След като се загледах по-добре се вижда някаква леко отклонение от белега на смукателния вал! Нее много ама вече за сламки се хващам (по-късно ще видя дали има ефект от наместването)
              Attached Files
              Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 17:09.
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #67
                Така,както го виждам всмукателния вал е с леко предварение.Някъде бях чел,че при предварение при ниски обороти,когато скоростта на гориво–въздушната смес е малка се получавало пресрещане на входящия поток и се получавало това предърпване.При големи обороти скоростта на сместа е голяма и преодолява съпротивлението.При теб ми се струва,че предварението е незначително,ама тъй като си с турбина може и да оказва някакво негативно влияние.Поздрави
                Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                Comment


                • #68
                  Тъй де, ама туй си е следварение(закъснение), а не предварение, което изключва това... Странен казус... Колегата nonamecrew, по-нагоре е писал, че са имали същите проблеми и са ги решили, та бъде така добър да сподели решението...

                  ---------- Post added at 19:22 ---------- Previous post was at 19:19 ----------

                  Тъй де, ама туй си е следварение(закъснение), а не предварение, което изключва това... Странен казус... Колегата nonamecrew, по-нагоре е писал, че са имали същите проблеми и са ги решили, та ако бъде така добър да сподели решението (все пак сме форум за взаимопомощ)...
                  Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                  Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                  България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                    Тъй де, ама туй си е следварение(закъснение), а не предварение, което изключва това... Странен казус... Колегата nonamecrew, по-нагоре е писал, че са имали същите проблеми и са ги решили, та бъде така добър да сподели решението...

                    ---------- Post added at 19:22 ---------- Previous post was at 19:19 ----------

                    Тъй де, ама туй си е следварение(закъснение), а не предварение, което изключва това... Странен казус... Колегата nonamecrew, по-нагоре е писал, че са имали същите проблеми и са ги решили, та ако бъде така добър да сподели решението (все пак сме форум за взаимопомощ)...

                    Абе нее ли предварение ако белега на вала е от дясно на резката на петата!? Ако се върти по часовника веригата следва че гърбицата на вала ще натисне по-рано съответния клапан= предварение (стига да е такава посоката на въртене де)!!!
                    След като оправих лекото отклонение в зацепването, придръпването изключително много намаля!!! Сега почти става за каране!!!
                    Утре ще дам още закъснение и ще пробвам пак!!! Лошото е че незнам дали да бъзикам и изпуискателния вал или не...
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                      Абе нее ли предварение ако белега на вала е от дясно на резката на петата!? Ако се върти по часовника веригата следва че гърбицата на вала ще натисне по-рано съответния клапан= предварение (стига да е такава посоката на въртене де)!!!
                      След като оправих лекото отклонение в зацепването, придръпването изключително много намаля!!! Сега почти става за каране!!!
                      Утре ще дам още закъснение и ще пробвам пак!!! Лошото е че незнам дали да бъзикам и изпуискателния вал или не...


                      Сега се загледах в едни архивни снимки от преди години когато сменях изпускателен вал... Ясно се вижда там как смукателния вал е на едно доста прилично закъснение спрямо изпускателния (стига да се върти по часовника веригата)!?! С тия си настроики колата е минала 100000км без проблем! Получава се че ако е зацепена на белези нее на 100% (ако работи на газ)! Защо става така нее ясно за момента, утре ще правя центровката на валовете така както е била едно време...
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                        Абе нее ли предварение ако белега на вала е от дясно на резката на петата!? Ако се върти по часовника веригата следва че гърбицата на вала ще натисне по-рано съответния клапан= предварение (стига да е такава посоката на въртене де)!!!
                        След като оправих лекото отклонение в зацепването, придръпването изключително много намаля!!! Сега почти става за каране!!!
                        Утре ще дам още закъснение и ще пробвам пак!!! Лошото е че незнам дали да бъзикам и изпуискателния вал или не...
                        Точно така.Двигателят се върти по посока на часовниковата стрелка и за да дадем предварение отместваме разпределителния вал в същата посока.
                        Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
                          Точно така.Двигателят се върти по посока на часовниковата стрелка и за да дадем предварение отместваме разпределителния вал в същата посока.
                          Имам снимка от преди години когато отворих за първи път капака на клапаните... Вижда се че смукателния вал е на 3-4мм закъснение!?!! До тоя момент несъм се замислял защо е бил така а съм си мислил че при гасенето нещо се врътва вариатора... Получава се обаче че ако вариатора е наред трябва да си седи вала на белег а ако нещо заяжда тая простотия трябва да бъде забил на предварение някакво (а не както е на снимката ми)!
                          Получава се че мои си алф по някаква неведома причина трябва да има закъснение на смукателния вал (в момента е на белези и нее на 100%)

                          Вчера като презацепвах вала реших да го махна и да видя какво има в тоя вариатор... (вярно е железен на 8 клапановите)
                          В заключение мисля да сменя и спортния чип със заводския защото незнам дали и тои не дава някакво предварение...
                          Attached Files
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #73
                            Преди малко пак се зарових под капака...
                            Врътнах смукателния вал с 2-3 милиметра на закъснение!
                            Зглобих запалих мина на газ и... Немога да я позная!!!
                            Никакви ядове!
                            Сега се чудя дали да връткам още за да видя дали е по-добре (ако може да стане по-добре де) или ще се влошава.
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #74
                              Колега, не съм се занимавал никога с такава сложна работа като центровка на двигател, но понеже ми е интересно, съм се ровил в Pdf-те за ремонт и там пише, че при слагане на валовете, преди да е инсталирана веригата, първи цилиндър на ГМТ, изпускателния вал на белези, а всмукателния с 3-4 мм предварение. Това май се прави, за да може, като се сложи и обтегне веригата, да си дойдат точно на белезите и двата вала. (по спомени от един разговор с Кендо е последното уточнение). Защо ти е придърпвала..с риск да напиша някоя глупост-при тебе при обтегната верига е била с предварение (да кажем 1 градус).Като се задейства вариаторът, дава предварение май 30 градуса. Цялото ти предварение става 31 (примерно) или повече от максималното предвидено и може би й е идвало в повече. А предварението означава презастъпване на отварянето и затварянето на клапаните с цел увеличаване на ефективния обем горивна смес, която минава през двигателя. Или нещо като турбо-ефект за атмосферни коли, който обаче си проявява преимуществата на високи обороти. Примерно драгстерите имат голямо презастъпване и затова нямат ниски. Като прибавим към цялата галимация, че ти имаш турбо инсталирано, се получава някакво обяснение защо си е позагубила ниските. Сега като си и дал закъснение, задействайки вариатора, предварението става по-малко от 30-те градуса, които вариаторът дава и на теория си загубил малко от ефекта му.
                              Attached Files
                              Last edited by Dimicha; d.m.y г., 17:55.

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                                Колега, не съм се занимавал никога с такава сложна работа като центровка на двигател, но понеже ми е интересно, съм се ровил в Pdf-те за ремонт и там пише, че при слагане на валовете, преди да е инсталирана веригата, първи цилиндър на ГМТ, изпускателния вал на белези, а всмукателния с 3-4 мм предварение. Това май се прави, за да може, като се сложи и обтегне веригата, да си дойдат точно на белезите и двата вала. (по спомени от един разговор с Кендо е последното уточнение). Защо ти е придърпвала..с риск да напиша някоя глупост-при тебе при обтегната верига е била с предварение (да кажем 1 градус).Като се задейства вариаторът, дава предварение май 30 градуса. Цялото ти предварение става 31 (примерно) или повече от максималното предвидено и може би й е идвало в повече. А предварението означава презастъпване на отварянето и затварянето на клапаните с цел увеличаване на ефективния обем горивна смес, която минава през двигателя. Или нещо като турбо-ефект за атмосферни коли, който обаче си проявява преимуществата на високи обороти. Примерно драгстерите имат голямо презастъпване и затова нямат ниски. Като прибавим към цялата галимация, че ти имаш турбо инсталирано, се получава някакво обяснение защо си е позагубила ниските. Сега като си и дал закъснение, задействайки вариатора, предварението става по-малко от 30-те градуса, които вариаторът дава и на теория си загубил малко от ефекта му.
                                Написаното е точно както е!!!
                                Днес след като заработи коректно аз не спрях да ровя. Превъртях още към закъснение вала и нещата се влошиха (както е и редно де) но сега знам точно от къде до къде може да се върти и кога какво се получава с работата и на газ и на бензин!
                                Утре ще я зацепя където работеше добре и краи!
                                Аз превъртам валовете със стегната верига.
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X